Blogg

Jag har inte haft något att klaga på förutom mens (förlåt Ella för mitt psykbrott idag<3).
Men det jag skulle säga utan att ljuga var att jag har skaffat en Tumblr som tagit all tid från min dagbok. Skapade fanskapet i lördags, och tycker att det går väldigt bra! Ni hittar den HÄRSå är det.
 
Jo jag ska visst klaga förresten. Mina Vans kom igår. Fast i fel storlek. Så imorgon ska jag ta med mig dom till Ica och skicka tillbaka mina ovänner. Och då tänkte vi såklart köpa rätt storlek, men nu finns de inte kavr över huvud taget! och det var the one and only. Jag vill inte ha några andra! Jävla skit! Och de fanns ju regnbågs-leopard, men idag var dom inte helelr kvar. Vad är Zalando för skit? har bara 3 av varje storlek i lager. Skit. Dö. Okej. Bra. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: