Sommardrogen

Bara för att jag ska minnas det här själv, så skriver jag nu om mina sommardroger- Tre olika sorters böcker.
 
Vi börjar med den här helt lovely boken. 
Kapitulera omedelbart eller dö av Sanne Näsling.
Lovely?
Ja.
Jag undrar om du kan förklara vad tid är?
Visst, älskling. TIDEN ÄR EN PERVERSION. en av de finaste sorterna.
varför då?
Det går inte att tänka på tiden utan att tänka på döden utan att tänka på livet. It's a sick package deal.
Som att det inte går att vara påklädd utan att ha en naken kropp under kläderna.
Ja! Döden är kroppen och livet är klänningen. I am very found of life, but I obviously adore death...
De flesta är rädda för döden.
Ja, de är automatiskt rädda för livet. Det är fullständigt normalt.
Vi är inte helt normala.
Nej, vi är mer som två pervon. 
★★★★★
 
Nu till första boken av två böcker.
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius.
"När vet man att det är slut?"
"Kanske när man är mer kär i sina minnen än det man har framför sig."
★★★★★
 
Andra boken av de två böckerna.
Bara kärleken kan krossa ditt hjärta av Gunnar Ardelius.
"Jag har en framtidsplan. Jag ska leva i lyx och överflöd. Ska förföra män, få dem att köpa saker till mig. Men först måste jag lära mig franska. Det måste man ju. Jag ska förföra rika män på franska och vara deras älskarinna."
★★★★☆
 
åh, och sist men inte minst, Den spellistan som har spelats i mina öron mellan 11 på morgonen till 2 på natten varje dag.
♫ Ta av dig tröjan unga man och hämta cigaretterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: