#1 Tio saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag är 163cm lång
2. Jag vill i mitt liv få älska någon som älskar mig.
3. Tydliga nyckelben är det sexigaste som finns. Enligt mig.
4. Jag är förälskad.
5. Jag har en framtidsplan. Jag ska plugga i uppsala för att senare flytta till London och öppna fotostudio. Där ska jag leva på te, böcker och i Second Hands. Jag ska även gifta mig med en lång smal kille med lockigt hår och Dr. Martens. Killen ska ha tydliga nyckelben förresten.
6. Jag har en förkärlek till killar med vacker stil [Notera: Johannes Karlsson, Anton Kouba, Simon Lussetti]
7. Coca Cola Cherry är överraskande nog extremt god.
8. Jag kan inte gå utanför huset utan att fylla i mina ögobryn. Inte heller utan att ha eyeliner.
9. Jag skriver ner allt i min dagbok. Exakt allt. Och jag berättar även allt för Alex.
10. Jag är antagligen den enda 14 åriga tjejen som någonsin sagt "Fan vilken snygg kropp jag har!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: