#2 Fyra saker jag inte klarar mig utan

Okej. Det här trodde jag skulle bli en lätt dag; men helvete den här frågan är svår! Men jag kör helt enkelt.
 
1. Tumblr, people. Tumblr. #Superhipstermegafistpumpairhumpravewoopwoopwärmland. Nej men p
 
eople, det här är extremt viktigt och känsligt ämne för min del. Tumblr är stället jag drar mig till när jag är ledsen, glad, sur, kaxig, fucked up, förälskad, inspirationslös, inspirationsfull och ja... Allt. Allt finns där också. Jag älskar det stället.
 
2. Musik. Hur fan skulle världen se ut utan musik ungefär? Nu ägnar vi en tyst tankeminut för det jag nyss skrev. Usch.
 
3. Ytliga mig, men ögonbrynspennan. Som jag skrev i tidigare inlägg så måste jag fylla i min ansiktspäls innan jag visstas på allmänna platser.
 
4. Det blir svårt att välja en sista sak.... Skulle kunna skriva något onödigt som luft (jag menar vem fan andas egentligen). Skulle även kunna skriva kameran... Eller gitarren... Eller mamma... Men jag tänker välja kärlek. Detta ofattbara, känslosamma hopp om kärlek. Det är det viktigaste du kan äga. Kärlek. Du måste inte älska honom eller henne. Inte henom för den delen heller! Hur som helst. Det här är min lista på saker jag inte klarar mig utan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: