#4 En låt som väcker minnen

Oj. Det finns en hel del sådana, verkligen! Men jag ska ge er tre låtar som jag har flera minnen tillsammans med.
Duck Sauce-Barbra Streisand.
Wow... Minns ni den sommaren? Det spelade ingen roll var du var, men du hörde den! Vilka minnen. Om jag inte är helt blåst så var det nog 2010 som den slog igenom. Snart tre år sedan alltså. 
Russian Red-Cigarettes
Sommaren 2012 var nog en av de finaste somrarna jag har fått vara med om. Och när jag lyssnar på den här låten så kommer ALLT tillbaka. Björkbacka med älskade Ella, Longboarding på strandprommisen, sena kvällspromenader, första glassen på våfflan och vågorna mot stranden. Jag saknar allt så himla mycket, och har bestämt mig för att sommaren 2013 ska bli bättre, vilket innebär att jag ska longboarda mycket mer och gå ut på promenader på kvällarna. Jag ska spendera varenda sekund på bästa sätt!
Midsommar 2012. Leksand och midsommarstänger på 50 meter. Min U.S-maxiklännning, converse och jeansjacka. Mitt orangea något solblekta hår, bruna ben och fräkniga kinder. Som sagt var den här sommaren så jävla underbar, och jag saknar varenda sekund!
 
Det var alla låtar, och jag hoppas att alla ni sitter där hemma och megafistpumpairhumpravear till mina sköna låtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: