#8 Alla hårfärger jag haft

Jag tror inte att jag har bild på alla. Men ska defenitivt skriva ned alla i vilket fall.
 
1. Jag föddes blond.
2. Mitt hår blev mörkare och jag fick naturliga slingor. Ca. råttfärgat
3. som liten fick jag en rosa slinga i håret (IT'S SOMETHING)
4. Tonade en röd ton (kastanjish)
5. Färgade as close to svart as possible
6. Avfärgade. Det här var kul, för jag skulle göra en ombre hemma... Och resultatet.... ehm ja...
7. Ombre på riktigt
8. Tonade en röd ton (superröd)
9. nu har jag tre olika toner på håret. utväxt (ca 7cm lång), mörkbrun och ljust guldigt i topparna (blekningen)
 
Där har vi missfärgningen!
 
Notera feta skillnaden på mina ögonbryn everywhere! gettin tjockare and tjockare

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: