alla hjärtans jävla dag

Ensamhet. Blommor. Musik. Jag älskar dig. Rosor. Choklad. Tårar. 
Är det något så överskattat som alla hjärtans dag? Gissa varför jag precis skrev överskattat. Jo det är för att jag inte har någon som kan kyssa mig och ge mig något på alla hjärtans dag. 
Och jag kan nästan slå vad om att 90% av alla som inte har pojk/flickvänner håller med mig; medan alla extremt-lyckligt-lottade-inte-ensamma-bastards älskar 14 februari varje år. Jag står för det. Jag har inte spenderat en enda 14 februari med en pojkvän. Inte så förvånande egentligen, jag menar jag är 14 år, inte 24. 
 
Nåväl. Det är inte så viktigt egentligen. Jag spenderade den här dagen med familj och vänner, det är också himla viktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: