Megafistpumpairhumprave

hej darlings!
Eftersom att jag är ett socialt missfoster så utmanar jag mig själv här nu med Lovisas extremt perfekta 15 dagars challenge thingyy...
1. Tio saker ni kanske inte visste om mig.
2. Fyra saker som jag inte klarar mig utan.
3. En bild från när jag var liten.
4. En låt som väcker minnen.
5. En bild tagen för exakt ett år sen.
6. Mitt favoritplagg.
7. Fem saker som jag vill göra innan jag dör.
8. Alla hårfärger som jag har haft.
9. Mina morgonrutiner.
10. Rädslor.
11. Mina bästa vänner ( delar upp i tre inlägg )
12. Bästa resan.
13. Vad jag tänder på hos killar.
14. Saker som "äcklar" mig.
15. Något som jag saknar.
 
Där har vi det folks. Nu ska jag hålla detta. Typ. Jag börjar nu peops!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: