Countdown

Nu är det exakt sex dagar kvar till Lovisa kommer, sju dagar tills Hultsfredsfestivalen börjar, och åtta dagar tills skolan tar slut.
Idag var vi ju även lediga, av uppenbara skäl. Så jag vaknade runt halv elva, åt frukost [LÄS: grapefrukt och två mackor]. Sedan kom min fina gudmor över, och vi for till gymmet och tränade skiten ur oss i ca två timmar. Efter det tog vi oss hem, jag lade mig på verandan i stekhet sol och läste finaste boken... Och åt grapefrukt. Sedan tog jag mig ned på stan och köpte mörk choklad+jordgubbar. Och ni förstår nog åt vilket håll det leder. Efter det tog jag och mamma cyklarna mot destination någonstans att bada, men fastnade hos fina vänner där vi blev bjudna på dryck.... till exempel grapefruktjuice. Sedan fortsatte vi på vår destination någonstans att bada, och jag avslutade den destinationen på SSHL bryggan.... Nej i vattnet vid bryggan. Sedan for vi hemåt och grillade middag... Och marsmallows.
NU är frågan hur många det var som faktiskt läste igenom allt. 
 

Kommentarer

Lovisa Berggren
Publicerat: 2013-06-07 Kl. 16:42:49

I did;));););;);)

Svar: King Lovan!
Lykke Plöen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: