Nätverkskomplex

Hejsan! OUFF DEN KVALLAN. Just nu befinner jag mig i ett rum jag aldrig besöker i huset pga enda stället med nätverk i exakt precis hela jävla huset. Förtvivlad? Mais oui!
För övrigt så har jag haft tunga skor idag. Det haglade och blixtrade och åskade hela förmiddagen. Sånt skrämmer mig lite, även om det har sin charm. Så går det när för många spindlar dör-

Jag och pappa var även ute på sjön idag. Men allt har sitt slut- det fina vädret, motorns ability to work, lusten att vara ute till sjöss, fiskarnas lust att fiskas etc etc. Så vi rodde i land ca tre minuter innan helvetet bröt ut, och klev in i bilen exakt när första hagelstormen tog vid. Den turen hade då vi!
Snart ska jag traska till skolan, och äta middag med mamma som snart åker till Kenya. Oh yes, det är söndag och jag ska äta middag på skolan, the logic=internatskola.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: