Jens Hult

Åh herregud! Bara jag som följer Idol istället för att kolla på fotboll?
Jens Hult tog iallafall mitt hjärta idag, annars är det Erik och Elin som är mina favoriter, men Jens har varit etta för mig två veckor i rad nu!
Hur som haver, Jens kommer ju från märsta, så jag känner en slags connection med honom haha! Och inte nog med det, ikväll sjöng han Lions Roar med first aid kit, som alla som känner mig vet är en riktigt betydelsefull låt i mina öron! (inte bara första låten jag lärde mig på gitarr). Ni får se här om ni missade, för jag... jag var så himla rörd!
Men för att visa hur mycket jag älskar Erik så får ni även hans version av skinny love. Kalla mig mjukis, men jag har aldrig gråtit så mycket över ett idol-framträdande! har faktiskt aldrig gråtit annars. Hatar att han är gay, för jag är kär hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: