Min kamerautrustning

Fick en kommentar på mitt senaste inlägg, där en tjej som heter Olivia frågade om jag kunde visa min kameratrustning; och givetvis! Som sagt, kom med tips för min hjärna står gärna still vid fel tillfällen.
Och bilderna är tagna med min mobil nu (iPhone4) så det blir inte så kvalitativt inlägg.
 Min reflexskärm som är 120cm i diameter. Både guldig, silvrig och vit. Själva stommen (det vita på höger bild) går att använda som bakgrund och det gjorde jag på de senaste bilderna på mig.

Min kameraryggsäck! Lowepro Micro Trekker 100. Flyttbara väggar och väldigt rymlig!

Tamron AF70-300mm F/4-5.6 Di LD MACRO 1:2 Tele-Macro | smc Pentax-DAL 1:3.5-5.6 18-55mm AL | Hama star 61 stativ, trasigt och blir nu högst ca 1 meter motsvarande tidigare 153cm.

Skylight filter omfång 62mm | rödfilter omfång 52mm | adapter 52mm-62mm | halvtonat gråfilter omfång 52mm | trådlös fjärrutlösare JJC RM-E7 Remote Control | polariseringsfilter omfång 62mm | UV-filter omfång 52mm
Pentax K-x ( kamerabild.se- Ligger bättre i handen än Nikon D3000 och Canon Eos 500D, men inte i klass med Pentax K-7. Bra info-meny.)
Nikon EM- Pappas gamla analoga som legat på botten av indiska oceanen. Har köpt film och testar nu om den fungerar.
 
Sedan har jag en liten hållare till mina filter, sladdar och laddare som inte är så attraktiva på bild! Hoppas inlägget svarade väl på din fråga!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: