nyanser av höst

Förklarar härmed årstiden höst!

Så mycket fina bilder som togs i helgen, blir helt salig! Det är mycket nu, prao i tre veckor är kommande händelsen... Och jag säger bara att mina praoplatser är de bästa! Åker bland annat till båstad på söndag för att jobba på kommunen med världens bästa storebror! "kul" tänker du med sarkasm i rösten. Men ja faktiskt, för jag kommer endast hålla på med bildkommunikation, alltså, foto, bildbehandling, korrektur, webb och grafisk design! Det är iallafall det jag skrev på praolappen!
 
Sedan har jag ju en till vecka prao som kommer spenderas på ett ställe du får reda på först när det är dags, det är liksom själva grejen att peppa så du dör av avundsjuka senare!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: