Du stör dig hårt på mig

Har haft en fantastiskt go måndag!
Allt började med att Julia och Amanda kom innan skolan och hjälpte mig vakna. Därefter har dagen i överlag varit positiv! Har inte ens varit bitter på lektionerna vilket är något nytt! 
På elevens val, som för min del är bild, så har jag fortsatt på mitt personliga projekt som blir jättebra!
Nu efter skolan var jag hos världens finaste sångpedagog, Monica och hon jämförde mig med Zara Larsson (WHAT!?). Kan helt enkelt säga att dagen har varit på topp!
Första gången jag använder min Two Door Cinema Club tröja som jag köpte på Hultsfredsfestivalen! Med den hade jag Amandas svarta kjol tillsammans med svarta strumpbyxor och vita fluff-overknees. Till det hade jag mina Hunters vilket var himla länge sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: