The Notebook

Imorse när jag vaknade så kände jag på mig att det skulle bli en sån där stanna-hemma-och-kolla-på-film-lördag. Kickade på en gång med The Notebook och marshmallow-brownies som jag och Julia bakade igår.
Jag ska vara ärlig. Det var första gången jag såg The Notebook. Någonsin. Och ni som har tumblr, ni vet ju hur det är; alla GIFs från filmer liksom. Du vet inte vilken film GIFen kom ifrån, men du reblogar ändå. Inte fan visste ju jag att halva mitt tumblr-feed består av The Notebook-GIFs!? Som när Ryan Gosling [Noah] ber Allie att hoppa i vattnet. We have all reblogged that one!
Grät iallafall ett nytt Genesaret! Vem gör inte det när äldre människor gråter... Och framför allt när Ryan Gosling gråter?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: