I don't have money on my mind



Oj vad jag avskyr tisdagar. A.V.S.K.Y.R.
I klass 9A på sshl är tisdagar de mest jävliga dagarna av alla. Hur börjar det? Jo, med dubbeltimme svenska. Efter det möts vi fem minuter efter av en förlängd engelska. Sedan har vi 50 minuter på oss att äta lunch och då livsork igen, efter det NO. Fem minuter efter det naturvetande blir det dubbeltimme SO. När den är slut är klockan alltså tre och visst ska vi toppa det med matte? 8.00-16.00. Att vi går till 16 nästan varje dag är en annan sak, men med det här schemat tuppar vem som helst av!
Mitt i tröttheten fick jag nog och stack upp med Julia till gymmet för att svettas lite. Det kommer inte ångras förrän imorgon pga korta personer sträcker sig efter saker hela tiden och jag kommer ha träningsvärk i just armarna imorgon. 

Nu ska jag njuta av lite American Horror Story. Efter det måste jag plugga!
Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: