Innsbruck

Vi hade några timmar i Innsbruck mellan bussen och flyget att ta död på, så familjerna Plöen, Ward och Olsen åkte in till stan för att shoppa/fika.
Innsbruck är så fantastiskt vackert, med Inn flytande mitt i allting och de gamla kultursprängda byggnaderna. Vi gick bl.a förbi det hus som Mozart bodde i under tonåren, samt fikade på det tionde Sacher-hotellet. Självklart åt jag sacher-torte!
I Österrike finns ju även mina två favorit-drogerier, därför blev det att tömma på eurokassan på DM och Bipa! Vi gick även in i en fantastisk skate-affär. Jag hittade en keps, men den var för bred för mitt lilla huvud (dog kepsdöden och kepsgrät resten av resan hem).
från gatan. Tagen med iPhone 5s och redigerad med VSCO (<3)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: