@Lisas

Är för tillfället hos Lisa för att färga hennes hår (och möjligtvis en liten del av mitt med, uppdatering kommer!) samt snacka lite skit. Skolan gick relativt fort, korta dagar är bra dagar! 
Ikväll ska familjen äta middag tillsammans med två andra familjer,vilket kommer bli hur mysigt som helst! Sen får vi se var kvällen tar mig.
Kära läsare! Jag har så mycket att dela med mig av, mitt liv är helt nytt sen senast och det känns som om ingen har riktig koll på mig, inte ens jag.
 
Har tänkt att min blogg ska bestå av lite korta texter, sådana som jag råkar kladda ner på anteckningsappen under min en timme och tjugo minuter långa resa till och från skolan. Det kanske kan ses som ledtrådar till mitt liv, om det är förståeligt?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: