Min sommar-vad hände egentligen?

Har ju inte bloggat under hela sommaren. Så här kommer en kort sammanfattning på de största händelserna under sommarens gång!
Avslutningsmiddag med 9A/Dalarna
Kusin/mor
Skönaste hänget som kom till att bli de nya favvisarna i mitt liv (har du hatt kan inget gå fel har jag hört)

Bråvalla hände. Oj vad det hände! Throwback-inlägg kommer garanterat.
Bästavän hängde kvar i siggis ett tag efter browalla
Drog ner till Skåne och tog flyglicens/ENLS (Elliot, Nicolai, Lykke, Simon)
Nicolai<3
Och resten av gänget jag flög med!
Stannade kvar i Skåne för att hänga med melpis på hans sommarställe i Yngsjö. Mysigaste stället!
Så jävla drake.
Fortfarande i Skåne, Båstad den här gången. Hälsade på hos broder min och åt god mat
Tillbaka i Sigtuna kom jag och Lisa att bli det skönaste gänget of all Times. Älskar denna varelse.
Pride-paraden hände. Sjukt nice!
Och Grand finale-Kreta. Sååå mysigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: