Sjuk af

sitter i sängen med datorn i knät. Och här har jag suttit hela dagen.
Är nämligen sjuk, och går numera på medicin med komplicerade blandingar av vokaler och konsonanter.
Färgat håret har jag gjort också! Är så knasigt nöjd med det röd-lila och de bleka topparna. AMAZIIIIIIING
Har kollat igenom en säsong  Skins. Vilket betyder att jag har tre säsonger kvar. Men som bekant byter ju Skins skådespelare varannan säsong, och jag är lite osäker på om jag kan splittra mig från Freddie, Effy, Cook och dom. Det gör lite ont faktiskt.
Har iallafall även testat en sminkning, which I'm galet glad i. Använder annars aldrig svart kajal någonstans but this is bomb!
Och just eftersom jag har all tid i världen, så får ni här en tutorial på denna sminkning! Den är inte gjord av mig. Men det är samma grej typ.
Sen får ni även listan på de produkter jag använde mig av!
Foundation: Dior Skin nude 020
Concealer: MakeUpStore Cover All Mix
Puder: Maybelline FitMe 120
Bronzer: Sephora Mattifying Compact Powder i någon mörk färg och MakeUpStore Microshadow i Smog
Highlighter: Benefit Girl meets Pearl
Ögon:
& Other Stories eye primer
nr. 3 i L'oréal Paris E2 Nude Lingerie
Sephora Mattifying Compact powder
Face Stockholm Eyedust Oriental
L'oréal Paris Color Riche Lumiere
L'oréal Paris Le Kohl 101 Midnight black
Max Factor Kohl Pencil  030 Brown
L'oréal Paris False Lash Architect 
Ögonbryn:
MakeUpStore Microshadow Smog
nr. 4 i L'oréal Paris wear infinité 814 Earthscape
Maybelline Brow drama dark brown
Läppar:
& Other Stories Rep Beige
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: