Det kändes

Äntligen är min underbara Lovisa här! Redan 7.40 var hon på Arlanda och väntade in vår himla långsamma bil!
Igår opererades jag förresten. Gör himla ont men äntligen är mitt obehagliga ärr nästan borta! Tack och lov säger jag. 
Idag så började jag och Lovisa med att ta outfit-bilder. De kommer väl upp senare då jag även visar min nya tröja (Som ni ser lite av på bilden). Apropå bilden, kolla in våra händer! Ikväll blir det trick or treat för att skaka samhället. Skämt å sido, men kul blir det! The zombie apocalypse is near, so we better dress our selves like 'em.
Nu ska vi snart pinna ner till Ica och köpa pumpor. What is halloween without pumpkins menar jag? Bilder på dom kommer också upp. 
Ha en bra halloween, skräm många barn och dela inte ut för mycket godis (det vill man ju ha själv). 
Kram från mig och Lovisa

Kommentarer

Jag! ^^
Publicerat: 2012-11-05 Kl. 23:12:10

Fy vad läskigt, hur gjorde ni sminket/fake-såret?
Ser helt sjukt ut ;P

Svar: Hej! Vi använde en metod som jag INTE rekommenderar. Karlssons klister och näsdukar kletade vi i ansiktet vilket är dåligt för hyn och kan skada väldigt mycket. Vi var dock dumma nog att testa och det gjorde väldigt ont att ta bort det sedan!
Lykke Plöen

Jag igen! ^^
Publicerat: 2012-11-12 Kl. 21:31:00

Det såg riktigt coolt ur iaf! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: