Himla sorgligt

Blogg.se är inte så trevligt just nu. Vet inte riktigt vad som har hänt men jag kan inte se min statistik. Eller nu ljuger jag, för jag kan se den, men det står bara 0 unika och 0 sidvisningar från igår, och det har inte uppdaterats till idag. Är det likadant för någon annan? För snart mailar jag blogg.se! För övrigt så har jag gjort såna där trevliga galaxy-naglar idag. Att jag redan har börjat skrapa av lacket (vilket är en riktigt tråkig vana jag har skaffat mig, men hellre det än bita på dom) är ju lite sämre. Får försöka måla över till imorgon eller något i den stilen. Himla fint är det iallafall. Galaxy-prints. Hur som helst, kommentera eller skriv på kik ( lykkeploen ) om ni har samma problem, eller vet hur man får till det, för jag orkar helt enkelt inte klaga för mycket! Kramar till er som kollar in och ger mig beröm, blir ända upp över öronen lycklig av er!
gammal bild från i somras som Lovisa tog på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: