När jag inte vet bättre

Tänkte skriva ett inlägg om höstens för- och nackdelar då den äntligen är här för att sprida färger till vardagen.
Vi börjar med fördelarna.
Färgerna. Come on guys, vem blir inte helt pirrig i magen av alla vackra höstlöv? Något så vackert som alla varma färgerna hösten ger, så pretty om du frågar mig!
Boot up. Tänk på alla underbara kängor man kan snöra på sig på morgonen? Som ni vet så har jag förälskat mig i mina Dr. Martens. We all need a pair or two!
Lager på lager. Älskar det! Koftor, stickat, halsdukar, jackor, en till halsduk, vantar, mössor och oändligt med smycken! Man är aldrig lika välklädd och snygg som när man är höstklädd! We love it.
Make up. Kraftiga ögonbryn, nude lips, vågad eyeliner, tydliga käkben och ett fint naglleack på det. Dör sminkdöden bara av tanken! Metallic. 

Foton. Okay guys, hösten måste ju vara bästa årstiden för att fota! Färgerna, ljuset, vädret, allt liv! We all want to be a part of a fall photoshoot.

Nackdelarna. För nackdelar finns det med allt positivt.
The cold. Inte kylan i sig, för den är mysig, jag snackar om förkylningen. Varje år, samma årstid, samma feeling. En höst utan att vara förkyld är ju inte en höst, men fyfan vad jobbigt det är! Att förkylningen håller sig till mars ungefär är ju lite segt också.
The ugly ones. Ni som bara klär er i grått eller inte ser det dina i hösten utan gömmer er under era duntäcken- SKÄMS. Det är ganska sorgligt i mina ögon. En vacker årstid som denna kan man ju inte missa. Shame on you!

Bilder från weheartit, och det här är mobilbloggning så det kanske inte är bästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: