P12

ERROOO!
Kolla hur jag ser ut!
OCH KOLLA VAD JAG HAR KÖPT! Am I a little GaGa or WHAT?
Haha. GaGa? Nja, snarare P12. Men det är ju lysande för fan! glansar runt i ett par P12 brallor med mina initilaer på. #YOLO. Nej men mysiga är dom och smidiga är dom så varför inte bli mainstream och bära dessa? Snart ska jag äta tjocka pommes med beasås och köttbit. Det blir gott. Sen blir det X-factor of course! 
Synd att Lillyhammer är slut förresten. Ett riktigt bra program! Om ni missade det så finns länk HÄR. Just kidding den där länken går till ett trollface på Wikipedia och om ni ville se Lillyhammer så får ni leta själva.
Ha en bra kväll nu så ses vi om jag inte dör en inte helt omöjlig död av paltkoma efter beasås och tjocka pommes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: