Vi kan le, men bara i sekunder, det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet.

Mår så himla bra just nu. Eller nej det gör jag inte för jag har halsfluss och 39 graders feber. Men om vi bortser från det så mår jag riktigt bra! Varför? IDUNNO MA FREUND! Kan ha att göra med världens finaste kille, da flow in da lajf och hur fina vissa låtar är. Jag kan väl på ett ungefär sitta här i soffan in the vardagsrum, med skitigt hår och smutsiga mjukisar utan att någon behöver bry sig. Varför? För jag att är sjuk!
Det bästa med att vara sjuk är att man kan nästan göra och be om vad som helst. "Jag är sugen på glaaaaasss" så sitter jag där 15 minuter senare med egen Ben & Jerry's. I AIN'T DO NO SHIT BOUT IT.
 Ta en extra titt på min kreativa rubrik. Den fick mig att börja fundera.
 Visste inte vilken bild jag skulle ha till det här inlägget så här får ni en bild från i midsommras. LOOK AT MY HAIR.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: