Favvisar genom alla väder

finns ingenting som jag älskar mer än mina dr. martens. Är det ett par skor du borde äga så är det dessa. De fungerar under alla årstider, i alla väder och till alla plagg. Och när du väl köper dom så har du samma par i kanske 20 år om du sköter om dom. De är inte bara snygga heller, utan de skönaste skorna du kan sätta på foten! De formar sig efter din fot, och sitter som en smäck. Finns ju även flera olika modeller och färger, vilket är grymt. Jag menar... Tänk dig att köpa ett par skor för ca 1600 kronor. de är äkta läder, står emot alla väder, är sjukligt snygga, har en skön sula (bouncing soles), passar till allt och håller i ca. all evighet!?
Vet inte riktigt logiken i det här inlägget, men fyfan vad jag älskar de här skorna. Och ni som säger att dr. martens bara är för emos... Häng dig själv. Då antar jag att du inte har satt ett par på foten.
Nästa docs-inköp hoppas jag blir ett par 8-hålare i vinröd sammet. How pretty?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: