Inför-skola-shoppa

 
Randigt anteckingsblock, hårfärg (YES YES YES), facial wash från neutrogena, IsaDora mascara, L'oreal eyeliner, Garnier schampoo.
Det har gått över gränsen nu, och jag klarar inte av att se på mig själv med tanke på mitt tunga och fula hår. det blir så lätt slitet, är väldigt torrt och färgen är förtvivlande ful efter my attempt to solbleka det med en spray. Där med köptes nu en mörkbrun-röd-isch färg, och ett nytt schampoo som inte ska tynga ner håret samt reparera med avokadon och sheasmöret. Förutom det har jag lite problemhud, inte så farligt dock, men jag har tydliga black heads på näsan och under läppen i den här gropen om du förstår, så jag tänkte testa neutrogenas visibly clear facial wash som tar bort finnar och black heads, dessutom luktar den helt fantastiskt av sin grapefrukt!
Förutom det köpte jag sju mappar för olika ämnen, tycker det är så behagligt att bara ta med en mapp, anteckningsblock och pennskrin till klasserna istället för en fet hög med allt! Sedan blev det även ett fint anteckningsblock för såna har man alltid behov av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: