TIO NIO ÅTTA SJU SEX FEM FYRA TRE TVÅ ETT

10 saker du vill göra innan du dör:

  • Bo i London
  • Jobba med fotografi
  • Lära mig fler instrument
  • Åka på roadtrip med mina favvisar
  • Bli riktigt, upp i öronen kär
  • Åka på språkresa
  • Lyckas
  • Inreda min egna villa
  • Bli något någon kommer minnas
  • Göra en fin låt

 
9 saker om dig själv:

  • Jag har väldigt lätt för att rodna
  • Jag avskyr min nuvarande hårfärg
  • I mitt nästa liv vill jag vara en guldfisk
  • Mina ögon är gula, blåa och gråa
  • Jag tog mitt första "riktiga" ackord på piano för två veckor sedan och kan nu mer ackord på piano än jag kan på gitarr som jag har spelat i ett år och åtta månader.
  • Jag är starstrucked i Gustaf Norén i Mando Diao
  • Jag sitter ofta uppe till sent och skriver ner allt jag har i mitt huvud i min dagbok
  • Jag har varit på en festival, och det var hultsfred STOXA i juni. (bilder här)
  • Jag har varit på den här bloggen i 370 dagar idag, började alltså blogga på rymdfarkosten elfte augusti 2012
8 sätt att vinna mitt hjärta på:
  • Våga visa att du är stolt över att kalla dig min
  • Var spontan
  • Säga något som "packa ned allt du äger så rymmer vi till London inatt"
  • Var öppen
  • Gå på konserter med mig
  • Tycka om bra musik
  • Vilja cykla någonstans med mig sent och bara prata, lyssna på musik och pussas
  • Var unik

More love and relatable on The Things We Say
7 saker du ofta grubblar på:
  • Framtiden
  • Vad som händer efter livet
  • Hur liten jag är i jämförelse med Stockholm
  • Vad kärlek är
  • Vilka ackord det kan vara i den där fina låten jag hörde på radio
  • Hur svårt det är att komma på rätt ord i rätt stund
  • Om han tänker på mig lika mycket som jag tänker på honom
6 kändisar du tycker är snygga:
  • Adam Lundgren
  • Cara Delevigne
  • Gustaf Norén
  • Håkan Hellström
  • Markus Krunegård
  • Lua P
5 saker du aldrig skulle vilja vara med om:
  • Bevittna ett mord
  • Förlora Lovisa
  • Bli olyckligt kär
  • Bli av med mina viktigaste ägodelar
  • Förlora alla bilder på min hårddisk
4 saker du köpt den senaste månaden:
  • Platåsneakers med rymdglitter och galaxer
  • mid-finger ringar
  • Pepsi
  • Biobiljett till Känn ingen sorg
3 sätt att få dig le:
  • Le mot mig
  • Sjung för mig
  • Existera
2 favoritlåtar:
1 sak folk inte visste om dig:
  • Jag har aldrig sovit ensam hemma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: