Ursäkta röran

Jag har världens finaste anledning till att jag inte bloggat på nio (!) dagar. Jag är nämligen i Umeå. Och hemma är min dator så långsam så jag har helt enkelt inte orkat.
 
 
 
Jag är hemskt ledsen. Sedan har det även varit sommargrupper på sshl, vilket har involverat mycket internationella språk, motorbåtsåkning, gröna lundande, kanotåkning och övriga vattenaktiviteter. Med avslut i Herrgårdens soffa med våfflor tillsammans med underbara människor såklart!
 
Nu ska vi snart till Ö-vik för att bada, och imorgon blir det shopping och känn ingen sorg! Jag är lyckligast i universum som äntligen ska få se den.
Bild från en fantasiskt mysig picknick tillsammans med Lovisas underbara konfirmationsgrupp. De är så snälla hela högen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: