År 2013 har varit...

Allt. Egentligen. 2013 har varit allt.
 
Tänkte för en gångs skull vara lite mainstream och svara på frågor om tjugotretton.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Åh ja! Var på festival och träffade en underbar person till exempel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hur har ditt 2013 varit? Det har varit allt. Mest jobbigt. Det har varit ett jobbigt och grått år med ångest och sådant. Men de ljusa dagarna har därav varit ca ljusast i världen, för det var sådan stor kontrast liksom!

Största misstaget i år? Oj... Missa Phoenix och Hudson Taylor på Hultsfred kanske?

Tror du att år 2014 kommer bli bättre? Det måste det bli! Runt alla nationella prov så ska jag vara lyckligaste flickan på jorden har jag bestämt.

Blev du kär i år? Men ååh ja jätte!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 19/1, 13-15/6

Bästa köpet? Typ allt. Allt jag köpt på Urban Outfitters!

Vad spenderade du mest pengar på? Urban Outfitters i överlag. Vägrar kolla på kvittona hihi.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Det var en svår! Men Spegelen av Panda Da Panda, allt Håkan-relaterat, allt Veronica-relaterat, Small Hands och Strawbear av Keaton Henson, Youth av Daughter och alt-j med Fitzpleasure och Breezeblocks, givetvis.

Vem har du umgåtts med mest? Fredrik, Gustav, Julia, Amanda. Önskar jag fått mer tid till de där som inte går på samma skola som mig och som jag saknar så upp i öronen mycket!

Bästa minnet från 2013? Hultsfredsfestivalen, Umeåresan, alla konserter för övrigt (Håkan mest tror jag). 

Hur många kysste du? Kysst allt :-)))

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej. Det har saknats.

Är det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? Saknade det mesta. Träffade för få personer, lärde mig för få låtar, tog inga initiativ osv. Saknar ca allt. Vill göra om och göra rätt!

Vad önskar du att du gjort mer 2013?  Vad önskar du att du gjort mindre? 
Mer: vänner, bra-mående och skrattande
Mindre: osäkerhet, innesittande och uppmärksamhetssökande.

Största musikaliska upptäckten? Hittade tillbaka till Håkan,Veronica Maggio, Lykke Li. Hittade Alt-J, Bastille, Lumineers, Keaton Henson, Damien Jurado.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Honom?

Vad fick dig att må bra? Vännerna som stannade under mina ups and downs. Té och la familia.

Vem saknade du? Lovisa Lovisa Lovisa Lovisa Lovisa.

De bästa nya människorna du träffade? Johannes och Gustava!!! (<3

Höll du några av dina nyårslöften? Lovade mig själv att träna mer! Det gick nog! Har större krav på mig inför 2014 dock.

Vilka länder besökte du? Lettland, Österrike, Tyskland, Tjeckien, Slovakien, Österrike igen hihi, 

Har du skadat dig under 2013? Inte så farligt, ramlat på brädan lite till och från, samt ramlat av cykeln när jag försökte cykla utan händer, stående i en uppförsbacke-

Gjorde någonting dig riktigt glad? Julafton var det bästa jag varit med om typ.

Hur tillbringade du julen? Vi var femton personer, och Harry såklart. Morgonen började med lite julklappar och frukost. Sedan började släkten komma, vi kollade på Kalle Ankas jul såklart, åt god julmat, fotade massor, öppnade julklappar och allt var bara så fint! Trots att det ingen snö fanns.

Bästa du fått under 2013? Harry kanske? Sedan självklart gymkort, och de fantastiska julklapparna!

Bästa boken du läst i år? Läst om Kapitulera Omedelbart Eller Dö, andra delen av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar, Konsten Att Vara Kvinna. Har läst för lite i år!

Favoritserie? Awkward och The Inbetweeners!

Något du önskade och fick när du fyllde år? Skidjacka, gymkort, stativ.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Gick i skolan, gymmade.

Hur skulle du beskriva din stil 2013? Pittoresk, byx-hat och blommor. Som det ska vara liksom.

Vilken kändis blev du mest sugen på att träffa? Håkan och Thibo. Sedan böev jag ju så starstrucked i Gustaf Norén i Mando Diao. Honom vill jag gifta mig med hihi.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: