Sverige, Tyskland, Österrike, Slovakien, Tjeckien, retur

Fick lov att låna Linnéas dator nu när vi kom fram till Prag!
I söndags åkte alltså jag, mamma och pappa åt samma håll som flyttfåglarna. Med ett stopp i Båstad hos storebror Leo, åkte vi senare vidare för att stanna en natt antingen i Tjeckien eller Tyskland. Så efter en natt i en kurort i Tyskland åkte vi vidare, och stannade först i Wien. Där befann sig älskade Linnéa som vi planerat ta med till Sveriget igen! Så efter några lugna dagar vid Donau-floden så åkte vi vidare i morse tillbaka till Tjeckien.
Så med ett stopp i Slovakien befinner jag mig nu någonstans i Prag! Vi tog oss runt på stan så fort vi kom fram, och självklart fick kameran följa med.
 
Apropå kamera så har jag köpt (mamma har köpt) en ny kameraväska! 58 Euro kostade den, motsvarande ca 520 kronor; och den har ALLT [bild]. Och när jag ändå är inne på shopping så fick även en underbar klänning från Tally Wejl samt skjortan på bilden och ett par löpartights från Forever 21 åka ned i resväskan efter de tre dagarna i Wien.
Det är oklart när jag kommer kunna lägga upp mer saker... För dels har jag inte internet, sen har jag inte tid heller! Så tills vidare. För jag är borta en massa dagar till!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: