Hej vennur

Hej vennur!
Jag har ett problem.
Jag skulle nämligen fotografera klassen inför ett spex-foto i årsboken...
Och fotade i RAW. 
Bra tänker kanske du som förstår vad det innebär... Men nej... För ni förstår... För att kunna öppna en bild i RAW format så måste du ha en dator med photoshop. Gissa vem som inte har photoshop? MOI.
 
det kommer gå bra, det vet jag. Det blir helt enkelt bara att dra och fixa bilderna i skolan. Eller skaffa photoshop i rekordfart. 
Så varför fotade jag i RAW? Jo... För jag lånade kamera av vår skolfotograf (en delicious D300) och han fotar alltid i RAW. 
Nu ska jag dra och gymma med mor och mormor (oh how fancy!). Rumpa och mage blir bra efter för lång break.

Kommentarer

Lovisa Berggren
Publicerat: 2013-03-28 Kl. 20:50:56

Du kan låna min dator<3 hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: