Konfirmation 4/5 2013


Från vänster: Kerstin, Vilma, Präst, jag, Lovisa och Fabian. 

Farfar kom och hämtade mig från parmesanvillan. Den var gul och hette permanska egentligen but I don't give a damn.

Presentöppning och glädjen när jag förstod att paketet innehöll en reflexskärm

Familjen Plöen, Storebror Leo, mamma Nina, moi, Pappa Kent och stortasyster Linnéa

Flickvän Johanna, bror Leo, mamma Nina, moi, Pappa Kent, pojkvän Erik och syster Linnéa

Min älskade favoritmormor.

bror Leo, knasmormor Laila, moi, syster Linnéa

Kusin Robin, bror Leo, moi, Kusin Kalle, syster Linnéa, kusin Johanna och kusin Jesper.

Älskade farmor och farfar.

Den här bilden togs givetvis idag, därför är den sist av uppenbara skäl. Men min favvisVilma måste vara med! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: