Proper och elegant

Nämen hallå!
Tog en go bild sådär... Och det är ganska trevligt faktiskt, för i Mars så tog jag några bilder på exakt samma ställe... Då såg det ut såhär.
Dayyyyyymn. Hur som. Idag var jag sådär proper och elegant. Hade ingen anledning bortsett från vädret, så jag kravlade ner i en kjol jag köpte sisådär 2010 och mormors spetstopp från tidigt förra århundradet.
Direkt efter jag tog första bilden så kastade jag av mig jackan. Har aldrig varit så varm tror jag!
Så jag började le mot kameran och ehm... kastade hår i ansiktet så du inte skulle se hur röd jag var!
Typ så ja.
Efter de här bilderna togs så kastade jag på mig ett stycke bikini och shorts, kladdade in mig med kokosnötsolja och satte mig på altanen med andra delen av torka aldrig tårar utan handskar. Och apropå inga handskar så skar jag upp halva handen när jag skulle skära upp en macka mvh i alla fall mätt.
 
 
Och jag har bränt mina ben till små tomtenissar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: