just wow.

Jag kanske aldrig har berättat det här, men hela veckan har jag spenderat som tillhörande personal på Urban Outfitters. Det var så fantastiskt roligt, men sista dagen var hemsk! Jag var så nere, hade ont i magen och ville inte ville inte ville inte verkligen inte lämna affären! Det var nästan svårt att hålla tillbaka tårarna när jag sa hejdå till alla på jobbet, de var så fantastiska allihop! Nu blir bilderna så konstiga eftersom jag alltid har vita kanter runt bilderna, och de här fick tas direkt från instagrammet. Men det här är min vecka ungefär. Har nu fyra Urban Outfitters påsar ovanför garderoben (mitt nya rum ska ni ju få se också) samt nästan helt färdiga julklappar till alla syskon med respektive!
Skola imorgon också, det gör ont i själen. Som tur är så kommer den avslutas hos älskade Sigrid! Är himla lycklig över det, vi har träffats mycket på senaste tiden och det känns som jag behöver det. Hon är ju så fin!
Hennes blogg kan ni för övrigt hitta HÄÄÄR. Det är mycket London i de senaste inläggen, sånt tycker vi ju om!
Nu ska jag kanske sova. Om jag orkar. Kram mina hjärtan, tack för att ni stannar trots min skeva uppdatering. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: