När Stockholm kysser mig på kinden

Tidigt idag tog sig jag, mamma och pappa in till Stockholm för att köpa skidor, träffa Max samt lämna mig hos Sigge! Efter en stund på Urban Outfitters (Och ett möte med Linn Mildén) skyndade jag mig till plattorna på Sergels torg för att möta upp min fina vän.
Nu sitter vi i hennes säng, höga på socker och lyckliga av närhet. Vi har bland annat kollat på The Way Way Back och The Breakfast Club samt spelat nostalgi-spel som Robot Unicorn Attack och Playing With Fire.
En summé av kvällens händelser i bilder får ni här (jag erkänner, vi använde pucko-blixten på kameran).
Imorgon blir det förresten fotografering i "staden" vi befinner oss i (Gustavsberg) samt ännu lite mer catch-up innan jag lämnar Sigge för att åka hem till Siggis.
Åt hälften nyttigt hälten gott
Spelade massa fina låtar, både själva och på Spotify.
Även om jag håller i trälådan här så var det hon som fick mig att gråta. Gosh den rösten.
Den är nog tom snart.
Finaste vännen köpte en BOY London beanie och en tygpåse (Som ni får se sen) till mig från London. Är ca sådär lycklig.
Gosen njöt också av nutellat. Usch vad jag gillar den personen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: