Please don't go I love you so

Nu har det varit mycket igen. Pappa kom hem från Texas igår med ett par skor, en bh och en bodymist till mig. Skorna är från Nike. Free Run 5.0 heter dom, och bhn samt bodymisten är från Victoria's Secret. 
Igår efter skolan gick jag till gymmet och testade skorna. De är så himla sköna! Som att vara barfota ungefär. Bhn är ju en ängladröm som vanligt, och bodymisten (som förövrigt kom ut igår i butik) luktar så himelskt!
Det har gått himla bra i skolan nu också. Jag har äntligen fått börja visa vad jag kan i SO. 
Nu var jag på skolans gym efter skolan också för att göra om lite övningar jag fick igår, himla bra gick det för squaträcket är så mycket skönare på skolans gym än på Clarity.
I helgen blir det fira pappa som fyller år. Detta innebär Afternoon Tea i sthlm och därefter älvsjö gymnasiemässa. Pepp är jag.
Apropå gymnasieval så kommer jag provgå på en skola i Uppsala om exakt en vecka. Så himla kul blir det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: