She may contain the urge to run away

Det är svårt det här. Att inte ha några läxor och veta att första lektionerna ändå bara är lugna för vi ska lyssna på PRAOpresentationer i två timmar.
Såna här kvällar far tankarna runt. Allt dokumenteras i min inte så flitigt använda dagbok (men oj vad tråkigt det är att läsa gamla texter där ifrån ändå). Undrar vad jag ska äta till frukost imorgon. Jag borde nog ha matchande underkläder. Man ska tydligen känna sig fin då, det säger dom iallafall. Borde jag måla mina svaga naglar? Näe, rebelliskt naturell är jag nog. Undrar om jag bara ska sova ut istället för att sminka mig. Eller kanske bara ta med ögobrynspennan och göra håren över ögonen mörka medan jag går mina femhundra meter till skolan.
Är det inte jobbigt?
Jag ska verkligen försöka sova nu... Eller läsa Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran med alt-j ur mobilen.Breezeblocks är för övrigt min favoritlåt. Idag iallafall. Byter ju hela tiden. Det är väl en slags efterkonstruktion.

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: