Idag är ingen vanlig dag för det är Lollos födelsedag

HURRA HURRA HURRA!
Min fina bästa vän Lovisa fyller 15 år idag. En sjukligt vacker dag! För exakt sju år sedan satt vi uppe på klätterväggen på st per. Martin hade fått ett jobb i Umeå som han absolut ville ha. Först var jag sur. Jag var jättesur på Lovisa eftersom hon lät Martin ta jobbet. Vi satt där uppe och grät. Den morgonen kom vi för sent till första lektionen. Det var läsning, och vår lärare Annika visste säkert vad som hade hänt. Ni har säkert läst om den här dagen 100 gånger förut, men jag är fortfarande så otroligt stolt över hur bra vi håller kontakten trots alla långa timmar vi är ifrån varandra. Min älskade Lovisa- HURRA HURRA HURRA. Det är din dag och Gud vad stolt jag är över min favorit!


Kommentarer

Lovisa Berggren
Publicerat: 2013-09-11 Kl. 21:11:07

Åh finis <3 Älskar dig och saknar dig otrooooligt mycket!

Svar: Saknar dig med min fina älskling!
Lykke Plöen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: