Önskerubrik?

Mitt huvud står lika stilla som klockan i vardagsrummet. Har ni några önskerubriker, några frågor eller något lite extra ni vill ha av mig? Idag har jag tänkt fota massa höst outfits (har fortfarande färdigfotade sommaroutfits som jag inte använt). Så sådana gosbilder kommer snart upp. Har även börjat tänka på att kanske ha någon speciell dag i månaden som jag bara skriver ner alla trassel och tankar, för det känns som min dagbok inte är tillräcklig ibland. Vad sägs? Kom med tips; hur många du vill!

Kommentarer

Jag igen :)
Publicerat: 2013-09-15 Kl. 20:05:55

-What's in my bed
-Favorit accesoarer
-Pappa hösten
-Fler recept!
-Kanske lite DIY?
-"Håll-igång-stay-i-form-isch"?

Älskar din blogg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: