Lorde

Det är lugnt mamma, jag har kläder på mig

Några vänner har sagt till mig att jag liknar sångerskan Lorde. Så idag var jag och Lovisa lite inspirerade och tillsammans letade vi upp hennes sminkningar och dylikt för att göra en look-a-like-session.
Jag tycker, nu när jag är sminkad som henne, att jag kanske var lite lik. Hon har dock mindre läppar och smalare ögon än mig som är ganska rund på båda delarna.
 
Älskar förövrigt ögonsminkningen! Den kommer jag lätt bära vid andra speciella tillfällen. Allt som behövs är ju svart ögonskugga och eyeliner!

Kommentarer

Sara Stolth
Publicerat: 2014-04-17 Kl. 22:39:23

shit ni är verkligen lika!

Sigrid
Publicerat: 2014-04-17 Kl. 22:56:52

ÅÅÅÅÅH det har jag minne av att jag har sagt!!!! ^^ Supersnygg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: