Clarity in life



Från igår och idag.
Jag har äntligen tagit tag i min träning! Och jag måste säga att när man väl kommer in i en slags rutin så går det nästan automatiskt att bara byta om till idrottskläder så fort man slutat. 
Senaste dagarna har jag fokuserat mest på armar och ben, men imorgon blir det mage.

Under 8 dagar (som 2014 än så länge har varit) så har jag lyckats öka mina vikter mer än jag trodde var möjligt för mig!
På axlar gör jag nu 4kg istället för 2kg, triceps (snapchatbilden ovan) har jag höjt mig från 10kg till 22,5 och till sist så höjde jag mig idag från att göra mina benböj (eller som ni känner till det, squats) från mellan 25-35kg till 53kg!

Är så fantastiskt nöjd över min prestation och jag känner redan hur mycket bättre jag mår! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: