youth

 
Vad har du på dig? manchesterskjorta från Monki, Cheap Monday second skin jeans, glittriga strumpor från Urban Outfitters och mina Serena Dr Martens.
 
Vilken var den senaste filmen du såg? The Hobbit- Desolation of Smaug eller Lars and the real girl, osäker.
 
Hur uppvaktar man dig? Med blommor och choklad! Nej men le, få mig att skratta. Visa att du finns antar jag.
 
Vem känner dig bäst och varför? Lovisa, Julia, Amanda, Melker. De är mina favvisar och jag älskar dem alla. De bara vet allt om mig hihi.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? "Puss puuuusss"

 Vad står på din shoppinglista till våren? Träningshandskar

 Den du senast sov över hos Sigrid

 Vilket mål jobbar du mot just nu? Bli av med min panikångest.

 Vad vill du bli när du blir stor? Jag vet inteeeee! Jobba med media kanske. 

 Kakor, chips eller godis? Allt som innehåller choklad. Men kakor eller muffins.

 Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Usch vad ytligt! 

 När grät du senast? Varför? När jag kollade på Lars and the real girl. ALLA MÅSTE SE DEN.

 De bästa svenska skådespelarna? Adam Lundgren, Adam Pålsson

 Nämn tre saker på din att-göra-lista? Födelsedagspresent till Julia, upp och träna, göra läxor.

 Skriv namnet på någon du ser upp till. min familj för alla är så jäkla lyckade! Lana Del Rey och Cara Delevingne. 

 Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Jag är mest lik storebror Leo.

 Hur lång är du? Etthundrasextiofyra centimeter senast jag mätte. Har nog krympt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: