Helgen



Har haft en himla mysig helg!
I fredags var jag med Julia hos Amanda och kollade några avsnitt american horror story-asylum och filmerna This means war och Barbie och de tolv dansande prinsessorna. Sjukt mysigt med en tjejkväll med mina favoriter!
Lördag spenderades med Melker! Vi pluggade lite tillsammans, såg Yes Man och The Hungover Games samt promenerade runt i hamnen.
Idag har jag än så länge tagit det lugnt. Farmor och farfar är här och grillar med oss (årets första) och senare idag ska jag träffa ännu en pluggkompis för att få hjälp med ett prov vi har imorgon. Efter det måste jag göra klart en presentation i tyska som är tills imorgon.

Kommentarer

KassandraPalma
Publicerat: 2014-03-23 Kl. 13:00:48

åh så gott!

låter som om du hade en rätt bra helg :)

Svar: Ja verkligen!
Lykke Plöen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: