Valborg


Valborg blev inte alls som planerat, men verkligen inte dåligt för det!
Fick väderdepressioner när jag kände några tunga droppar på mig, som snabbt eskalerade till regnkaos! Hade inte de rätta kläderna iallafall.
Spenderade första delen av kvällen med Felicia, Vilma och Kerstin, mina älskade vänner!
När de skulle dra åt sina håll så letade jag upp Melker där jag befann mig i 20 minuter ungefär tillsammans med hans och hans brors vänner.
Ensam och utstött (ungefär) väntar jag på Oscar som kom och räddade min kväll inpå småtimmarna. 
Så fantastiskt skönt att ha den människan i mitt liv! 
Kan ju lägga till att när Oscar runt två skulle dra hem så möttes han av stora snöflingor istället för av regn... 
Glad första maj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-postadress:


URL:


Kommentar: